Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 maj

Kategori: Allmänt

Lördagen var mkt mkt rolig.
Fick fantastiska presenter:
- Spikmatta och den nya Escada parfymen
- Ett underbart armband designat av Thomas Sabo, med en berlock till.
- Presentkort på Gina Tricot
- Godis
- Pengar
Åsså hade jag ju bra sällskap också, så kvällen blev väldigt lyckad.
Utgången var också rolig. Träffa ju Madde som jag inte har sett sen före jul,
så det blev en hel del skrik, hopp och kramkalas. Lovley!
Igår sov jag läääänge, men som det var härligt. Gjorde inte många knop.
Såg en massa GG avsnitt, sen la jag mig igen :)
Idag
har jag varit till Sunderbyn för att ta bort stygnen i munnen.
Det tog 5 minuter och det kändes inte ett dugg, tur som var.
Så nu måste jag vänta i 4 månader innan dom kan göra nästa steg.
Är gode van att vänta vid det här laget, så va gör 4 månader till?

Nu ska jag njuta av min ledighet.
Jobb tis,ons,tors,fre och lör långpass/kväll.
Har inte mkt till liv denna vecka.
Så ha det bra.

Byebye!

Kommentarer

  • Linn säger:

    hähä, ja det är tydligt att du har mognat nu ;)

    Jodu, jag mår bara bra faktiskt! Vi ses väl, :)

    2009-05-26 | 20:27:22
  • Jonna säger:

    Hmm, synd vi som tänkte höra om det passade att ses på fredag. Men obviously not dårå... Får fixa detta, snart hinner ju fasiken sandra fylla år så vi ska fira henne också :P JHAHHAHA.. PUSS

    2009-05-27 | 00:06:36
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • jonna säger:

    Hmm, alltså jag jobbar ju dag så det blir ju svårt att ses på lunchen tycker jag.. Men du jobar hela helgen och till veckan eller? PUSSS

    2009-05-27 | 17:54:31
  • sara säger:

    Blev det lugnt i helgen? Själv tog man sig en utgång, grymt mkt roligare när det är sommar utgångar nu. Hörde att jag hade gått förbi dig i lör när du jobbade. Magnus sa att jag hade dissat dig. Och så klart var det ju inte avsiktligt. Tankspridd dom man är.. Ha det bra

    2009-06-01 | 11:18:33
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • sara säger:

    Har du förresten provat spikmattan? Har hört att det ska vara fantastiskt! =)

    2009-06-01 | 11:19:35
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: