Jessica

Ding dong, the psycho's gone

11 november

Kategori: Allmänt

Här kommer en liten update om min helg/liv om nån mot
all förmodan skulle vara intresserad av det. :)
I lördags var jag ledig heeeela dagen, sweet as hell. Drog hem till ma och pa
under dagen för att spana in deras nya TV dom köpt.
Om jag säger så här, det var på tiden. Deras förra TV var lika stor alla sidor runt,
inte smidig med andra ord. :)
Efter det följde jag med syster som var och hämta deras nya dator, den va niice.
Nu blir man ju själv sugen på att köpa nå nytt, men alla pengar ska sparas!
Klockan 17 drog jag ner till jobbet på cognacprovning. Det var inte så farligt dåligt
som jag trodde det skulle va. Men fortfarande inget jag kommer köpa för att dricka hemma.
Efter det blev det käk och sen upp till mig för lite partaj.
Jonny och hans kompis Per joinade. Vi lirade buzz, surra och lyssnade på musik.
Vi hade väldans trevligt. Efter ett tag kom även Malin upp.
Sen blev det ju självklart utgång. Grabbarna gick på Pentryt, men vi valde Kalles. :)
I söndags for vi hem och fira pa på farsdag. Han fick sig ett par nya fårskinns tofflor
och några japp, så han blev nöjd.
Sen hände det väl inte allt för mkt. Söndagar = vilodag, och det blev det.

Denna vecka jobbar jag dag, vilket betyder att alla kvällar är lediga.
Igår var jag och B och hälsade på Verris och P i deras nya hus.
GOSH darnit säger jag bara. Köket som Gud gav dom typ.
Blev bara en gnutta avis. :)
Kvällen spenderades med att spela kort. Väldigt trevligt med andra ord!


Snart helg igen. Wioo.
xoxo



Bjuder på en bild eller två från i lördags


     

     

Kommentarer

  • Jonna säger:

    SUck och stånk och stön.. Jag ville ju ses i veckan :S Och så jobbar jag kväll imorgon, tyyyyypiskt!! Hur länge ska ni ses? Tänkte om jag lyckas flesa typ kavrt över nio? Jag ringer tror jag :) Ta det sent!! PUSSS

    2009-11-11 | 20:52:15
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com
  • Elin säger:

    Det är så roligt då du uppdaterar din blogg ;) Vi hörs i helgen! Kommer ju hem från Norge imorrnkväll nån gång.. Menmen Kram på dej!

    2009-11-12 | 23:51:42

Kommentera inlägget här: