Jessica

Ding dong, the psycho's gone

15 november

Kategori: Allmänt

Idag fyller väääärldens bästa mamma år!
Finns ingen bättre än hon. GRATTIS igen!

Hela gårdagen spenderades i Långnäs för att fira ma, vi åt god mat, drack
lite viino och bärs, spelade spel och skrattade.
Världens bästa familj och släkt har man.
Vi sov över i Långnäs.
Så idag har vi ätit ( som vanligt ;), busat med N, vart ute i snön.
Jag och syrran blev som barn på nytt.
Vi gjorde snögubbar. Väldigt vackra sådana. Gå in på systers blogg
och se så underbara dom blev :)
Dock blev inte min så långlivad. Den kollapsade tyvärr.
Nästan så att det kom en tår, för jag hade kämpat så hårt med den,
speciellt en viss kroppsdel på den :)

Nu
ska jag dega vidare i soffan, ta fram min snaskpåse och se Heartbreak Hotel.

Imorgon är det långpass på jobbet (11.30-22.30), vilket inte kändes speciellt lockande för tillfället.


Hörrni, fridens liljor.
Ha en fantastisk fortsättning på kvällen.

xoxo

Kommentarer

  • Anonym säger:

    NI hade varit så duktiga tycker jag, de var såå fina och välskapta ;) haha.. Pssst, det du vad som händer i slutet på denna arbets vecka? ;) :) PUSS, när ses?

    2009-11-15 | 22:50:01
  • Ma säger:

    Tack så mycke för en jättetrevlig helg . De är alltid så roligt när jag får ha er alla hemma . Ha de bra på jobbet vi ses imorron

    2009-11-16 | 10:44:52
  • jonna@work säger:

    men duu, hörde att girlsen ska förbi difg imorgon, läs onsdag. Äruu ledig då eller? ;) PUSSS

    2009-11-18 | 01:59:36
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Moa säger:

    Har du sett New Moon Jeckii?! Var den nåt att hänga i julgranen (läs: hur snygg var Jacob?)? )

    2009-11-18 | 19:43:35
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com
  • Helena K säger:

    tänk, inte visste jag att mina syskonbarn var skulptörer. Vilka snygga snögubbar och gummor, hunden blev ändå bäst. kram

    2009-11-19 | 19:07:45

Kommentera inlägget här: