Jessica

Ding dong, the psycho's gone

18 november

Kategori: Allmänt

Onsdag idag, vet ni vad det innebär?
Jo, att imorgon är det torsdag. Torsdag den nittonde, den dagen har jag
sett fram emot sen i januari.
Ska äntligen få se New Moon! Ska gå på midnattsvisningen. 23.59 börjar filmen :)
Ooohhh, snart 24 timmar kvar!!!

Annars idag har jag jobbat, sen har bruuudarna vart på besök.
Är alltid lika trevligt då dom kommer. Som vi har skrattat. (är nog det enda vi gör)
Har kollat på gamla bilder på Elins dator. Hur såg man ut?
Och ändå är det bara ett par år sen, skrämmande!
Man tänker väl samma sak om några år till, då man ser tillbaka på tiden som är nu :)

Om en vecka ska jag och E ha vinkväll och planera allt för Thai!
Nu är det nääääääääraaaaaaa! (39 dagar!!!)
Känner ett enormt lyckorus just nu.

Neee, nu ska jag lägga mig och läsa en ströööcko.
Sen ska jag sova så jag är utvilad till imorrn, så man håller sig vaken.
Inte för att jag tror att det kommer vara nå problem :)


tudilooooo then!




Kommentarer

  • Elin säger:

    Hoppas du får en trevlig nattbio :) Kraam!

    2009-11-19 | 16:47:52
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com
  • jonna säger:

    hihi, platsen vid er var bokad då jkag skulle ta den idag.. Så jag offrade mig och var en mupp, sitter på andra raden inatt :P Hahaha! Sen bra platser till veckan :) PUSSSSS

    2009-11-19 | 18:08:07
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: