Jessica

Ding dong, the psycho's gone

2 november

Kategori: Allmänt

Nu är vi alltså inne i november månad.
Har en sån enorm jullängtan så jag vet it vad.
Kunde it hålla mig igår, så jag lyssna på lite julmusik, jag vet, jag är knäpp :)

I lördags blev he nalta partheey. Förferre hos IceIcebaby, med syster och Ann.
Senare utgång på statt, det var verkligen skoj :)
Igår kom papsen förbi och fixa nå lådor som har varit sönder. Senare blev det
en fet pizza, som man förtjänar en bakis söndag.Gott vare iaf.
Imorgon får jag sovfrämmande. Kusin Linko kommer. Blir laga nå go mat och sen
gå på bio. Vi ska se Michael Jackson filmen. Som jag har varit mkt på bio nu.
5 filmer inom loppet av 3 månader.

Har väl it så mkt vettigt att skriva. Nu blire chill framför TV:n.
Ska upp tidigt imorrn, så det blir att knyta sig i tid sen.
Bjussar på lite bilder från i lördags. Varsegou, typ ? :)

byebyebye.


  
    
 
                    

 

     



ps. idag på jobbet flög det ner en djuptallrik mitt på min fotknöl,
behöver jag säga att jag har ont ? :)

Kommentarer

  • Djannaaaaj säger:

    Snälla,ta bort första fettasbilden på mig!

    Ser ju för fan ut som jag har stoppat upp nåt under linnet.Och NEJ,det är inte ett skämt GÖR DET!

    På rikt!

    2009-11-02 | 19:27:05
  • Jonna säger:

    Hej hopp :) Jaa alltså nog ska vi ses, hmm onsdag som det ser ut nu så passar det, ska åta hos svärmora men efter det borde ju gå ;) PUSSS

    2009-11-02 | 20:28:20
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com
  • Moa säger:

    Tack Jecka! Inte länge tills ni kommer till Thailand nu, wohoo! :)

    2009-11-03 | 06:08:17
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    A men legg av!

    Såg ju ut som jag tatt Isses prydnadskudde och stoppat innanför tha linne!

    Gomorr och tack!

    2009-11-03 | 19:28:21
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: