Jessica

Ding dong, the psycho's gone

20 november

Kategori: Allmänt


Spoiler om New Moon.
Läs inte vidare om vi inte vill veta något innan ni ser den!!







Igår
var jag verkligen nervös hela dagen innan filmen skulle visas.
Räknade ner timmarna och var verkligen uppspelt.
Filmen började lite senare, 00.15.
Kan ju säga att den var verkligen verkligen bra.
Blev tårar, skratt, ÖGONGODIS - E och J. MUMS!
(moa, du måste se den. Mkt bar överkropp av en viss indianpooojk)
MEN.. med tanke på att jag just hade läst boken igen, så har man ju rätt
höga förväntningar om att filmen ska vara just som boken.
Vilket den inte är. Känns som att dom har missat så mkt, gjort om och tagit bort.
Tror aldrig 2 timmar har gått så fort i hela mitt liv!
Det var som bara pang,pang,pang... och så var den slut.
Filmen hade lika gärna kunna vara 10 timmar tycker jag :)
Men som sagt, den var BRA. Mkt mkt mkt bättre än Twilight. Bättre gjord också för den delen!
Ska se den igen till veckan med syrran.
Så nu har jag nått att se fram emot igen.
Är man Twi nörd så är man, inget jag skäms över,
för jag vet att jag inte är själv ;)


Nu ska jag försöka släppa alla tankar kring New Moon, käka lite
och sen vänta på jobb. Är väldigt glad att jag börjar sent idag,
somna efter 3 och har inte sovit speciellt bra så.

Ha en trevlig helg alla.
Själv jobbar jag hela helgen.
Bröööl.

vinkelivink!











Kommentarer

  • jonna säger:

    Du låter verkligen lite små besatt måste jag säga, ojoj!! haha :) Men den var super bra, skoj att ha sett den! Men som du säger, gick sååå fort! PUSS :)

    2009-11-20 | 15:33:36
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    OH MYYYYYYYYYYYYYYY VILKA BILDER!!



    Hörrödudu,inte vara sådär uppkäftig :p Jag HÖR fel ibland men skulle aldrig ställa mig och sjunga fel inför ett helt land...Elleeeeeer?

    2009-11-20 | 19:08:21
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Moa säger:

    Ooooh fy tusan vad jag ska se den femton ggr när den har premiär här haha! ;) Jag är nog Twilight-biten jag med!

    2009-11-22 | 19:07:19
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com
  • Sandra L säger:

    Men härligt JÖ att new moon var bra:)



    Jag VILL ÅXÅ SE!!! :P



    Vad händer i veckan? Just nu är mitt liv lite mer kaotiskt än vanligt..vi packar så allt i lgh är huller om buller...fatta va grejjer man har..puhhh

    2009-11-22 | 21:59:06
    Bloggadress: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: