Jessica

Ding dong, the psycho's gone

24 november

Kategori: Allmänt

Kan ni fatta att det bara är en månad kvar till julafton?
Jag hade julstämning för sisådär 1 månad sen kanske,
nu är den borta. Men skulle det kanske komma nån liten
snöflinga på marken skulle den nog komma tillbaka!

Igår var jag ÄNTLIGEN med Madde, vi har surrat om det såå länge,
men det har aldrig passat, förrens igår.
Var och hälsade på i hennes nya lägga, huuur mysig som helst.
Och större än den förra. Hähä!
Vi kollade gamla bilder från backa, ljudklipp vi har spelat in.
Och som vi skrattade. Ojoj. Har saknat denna brud alltså :)
Så nu har vi tänkt styra en ferre nästa helg, ska bli skooooj!

Nu gör jag inte mkt, sitter och väntar på att klockan ska bli typ 17,
så jag kan gå ner till jobbet, vi har personalmöte sen äre jobb som gäller efter!

Och imorgon, planering av Thailand. Wooot wooot!

 

Adios amigos!



Madde, Colin Farrell och jag i London, klassresa 2005 ;)



Studenten 2005

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Du kan ju inte tänka på mig om du ser en japan!?

    Visst,jag sjunger fel ibland men inte SÅ fel :p

    2009-11-24 | 19:22:20
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Elin säger:

    Jag längtar också som fan till imorrn =) ska bli så grymt trevligt! Men då hör du av dig efter arbete! Kraam!

    2009-11-24 | 19:41:40
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com
  • Madde säger:

    nåååååh så söt, har saknat dig mer =) Fan det var tider då vi hängde med Colin! :) Kommer bli grymt med fest!! WOOOT WOOOT!! Puss!!

    2009-11-25 | 22:05:08

Kommentera inlägget här: