Jessica

Ding dong, the psycho's gone

26 november

Kategori: Allmänt

Gårdagen var verkligen super skoj !
Ohh det pirra i hela kroppen då vi planerade Thai, vi typ skrek
av glädje jag och Elin, vi fattar som it riktigt att vi ska diiiiiit!
:)
Senare efter lite plans dårå, kom Jonny förbi.
Blev en vända på krogen också, en mkt trevlig kväll.
Idag vakna jag kring 13 tiden, lite lätt bakis måste jag erkänna.
Men det brukar man bli om man dricker en flaska rosé och 3 öl!
Bara inse att man inte är ung längre, häh!
Ska ta och "skutta" till syster räkan snart, sen ikväll ska vi på bio.
New Moon, yet again! Som jag längtar ;)

Men först, bjussar på lite bilder från igår.


Later then.
puss.


 
Planerar och vinar för fulla muggar






 
THAIILAAAAAND!





Snygg Jonny var pepp





 
Elin i mina glasisar, hon passar bättre i dom än vad jag gör ;)




 
Bira och vino





 
Johan, Elins moster Liv och Elin. Snart är vi alla i Thailand :)




psst. Jonny har mer bilder på hans blogg.

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH lägg ner JÖ!:p

    Fast samtidigt tror jag du skulle tjäna på att skriva en bok om mina felsägningar!

    2009-11-27 | 15:21:05
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: