Jessica

Ding dong, the psycho's gone

3 november

Kategori: Allmänt

Har just kommit hem från bion.
Michael Jackson - This is it, var verkligen jätte bra.
Shiiizes vilka konserter det hade blivit alltså.
Han är verkligen King of pop, han kommer alltid att vara den största.

Annars idag har jag jobbat mördarpass, 8-13. Hähä.
Nu är Linko här och vi ska se Desperate Housewives som just börja.

Så, so long suckers.

vinkelivink.


pssst... idag har jag haft mitt körkort i prick 5 år. oh my lord va tiden går.
grattis till mig själv :)


Kommentarer

  • sara säger:

    Så filmen är sevärd alltså. Boka in 21 nov i kalendern. Ska ev ha födelsedagsfest då. Och ge mig ditt körkort om du ändå haft det i fem år!

    2009-11-04 | 19:48:51
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Sandra L säger:

    Gumman! Hur mås det? Va händer? Själv jobbar jag i helgen på Mois..bra med lite extracash (I need it!)Vaa? Äre sant, har vi haft körkortet i 5 år nu? shiiet, vad tiden går fort! Puss

    2009-11-06 | 19:10:29
    Bloggadress: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: