Jessica

Ding dong, the psycho's gone

30 november

Kategori: Allmänt

Har ganska nyss kommit hem från... tadaaa.. bion.
Har varit en bio nötare nu på senaste tiden. Men det är ju som så mysigt :)
Jag, mor, moster och kusin Linko har sett Luftslottet som sprängdes,
den var riktigt riktigt bra alltså !
Annars idag har jag fixat lite grejs, gått på stan och fått en tidig julklapp av ma och pa.
(som förövrigt är världens världens bästa päron)
Fick en backpacker ryggsäck. Plus lite tillbehör som jag tyckte jag behövde till!
Så nu är jag redo att börja packa ;)

Imorgon
jobbar jag 8-13 (väärsta långpasset) sen ska jag iväg och vaccinera mig mot grissjukan.
Har velat fram och tillbaka hur jag ska göra, så nu har jag bestämt mig.
Det enda jag oroar mig för är att få feber och sånt efter. För jag har verkligen inte råd
att vara hemma från jobbet.

Aja, vi får väl se vad som händer.


Later.
xo


Btw.. hade en väldigt muppig dröm inatt.
Jag och Gordon Ramsey spelade fotboll, och som fotboll använde
vi massa risotto som hade klumpat ihop sig. Han skällde på mig hela
tiden för att jag var urusel. Sett för mkt Hell´s månne ? Häh.




såhär skulle han nog se ut om jag försökte laga en fucking risotto!

Kommentarer

  • jonna säger:

    Haha söööt! Vilken dröm ;)

    2009-11-30 | 22:56:54
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Moa säger:

    HAHA risotto-foboll! :)

    2009-12-01 | 17:51:15
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com
  • Helena säger:

    ja visst var den skitbra... filmen alltså. Vad jag är avis på din resa! men du är värd detta, du har jobbat hårt för det, kram

    2009-12-01 | 19:22:38
  • Åhlle säger:

    hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahaahhahahhahahahahahah....jäkla Sirre my lovedog....shit...du är för härlig..ja bara hör din röst när du härmar Gordon, " a fucking risotto "......åh som ja saknar dig å din underbara humor just nu.....relativt knäpp dröm eller vo säg dö ?! :) PÖUUUESSSSEEEEEN.....btw, när drar du åt Thai Thai ? Efter jul visst?

    2009-12-05 | 17:16:42

Kommentera inlägget här: