Jessica

Ding dong, the psycho's gone

14 oktober

Kategori: Allmänt

Kvällen har spenderats i en kall biograf med min kära mamma.
Flickan som lekte med elden var vad vi såg.
Den var väldans bra. På ett sätt önskar jag verkligen att jag hade läst böckerna innan,
men det är ju lite för sent nu, man får helt enkelt göra det efteråt.
Det gjorde jag med Twilight och det funka.

Och denna kyla, som inte ens har börjat på riktigt. Den ogillas starkt av mig.
Men, 74 dagar till Thailand.. jag tror jag kan bita ihop.
Vet att jag tjatar om T-land, men det skiter ja fullständigt i.
För jag ska dit och det lär ni få höra rätt ofta.
Vill ni inte, så behöver ni inte läsa.

Känner att mitt humör inte är på topp just nu,
är irriterad på allt och alla. Finns bara en sak att skylla på.
The fucking lingonberry week är på G.

Nu ska jag tvätta bort mitt fejs, läsa ett magasin
och sen släcka dom gröna. Trött är vad jag är.


Sleep tight.




Me and Mr.Gavin DeGraw back in the days. Hothothot ;)


(Känner att dom senaste inläggen har varit neggo, men det är bara tillfälligt,
jag lovar :) )

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Du är inte neggo. Och att du partar om T är ju för att du längtar ;) Keep up! ;) Sööt bild btw, och orginalet och inte en ihopklippt :P Hihi Längtar till NM :D PUSSSSSSSS, japp hörs!

    2009-10-15 | 10:41:00
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com
  • Madde k säger:

    Ja det var ju på den gamla goda tiden då du klippte ihop bilder :) hehe.. har ju en snygg bild då jag o michael owen står o vinkar!! haha!! Jag har ingen telefon, den gick sönder i lördags.. fick bada i vin =) men nu får vi ta o planera in något jag saknar min jecki!! PUSS

    2009-10-16 | 12:36:05

Kommentera inlägget här: