Jessica

Ding dong, the psycho's gone

29 oktober

Kategori: Allmänt

Gosh, tiden går verkligen fort.
Nyss var det över 90 dagar kvar, nu är vi nere på 59 dagar :)
Yeey. Blir galen av längtan. Men snart så. Snart.

Annars idag har jag vart ledig. Har gjort lite ärenden på stan,
sen blev det skräpmat med Jen, Ante och hans far.
Har ju även busat med väääärldens underbaraste Norah.
Hjärtat smälter då hon kommer och ger mig en puss. Oj vad hon växer!
Senare nu ikväll har J och Izze (hähä) vart hos mig och frisera håret.
Eller I var frisör. Jag gjorde nått åt min hemska utväxt, så nu är man svarthårig igen,
perfekt till helgen.

Imorgon har jag långpanna på jobbet.
Sen på lördag äre ju då Halloween, jag ska klä ut mig till mig själv,
det lär ju skrämma livet på alla så. Moha!

Neee. Hejn dug it. Nu blire en film, sen en dejt med Mr.Blund.


goodnight sweethearts.




2 puddingar och en blekfis i mitten.

Kommentarer

  • Ma säger:

    Som jag ser är de 3 puddingar på bilden. Ha de .

    2009-10-30 | 07:41:14
  • Helena K säger:

    vilka vackra kvinnor..

    2009-10-30 | 10:03:17
  • Sandra L säger:

    Men härligt:) Vad händer i helgen`? Ska na på halloweenfest? Själv försöker jag kurera mej så jag kan va me å fira mors fars 60år....Jag som först hade tänkt ha fest hemma hos mej, men det känns it som de när man it e 100 % kry..DAMN IT! Ha de bra gumman...puss

    2009-10-30 | 12:11:28
    Bloggadress: http://sandralofqvist.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Håller med, tiden går riktigt fort! Helt galet :) Ni kommer få det så skönt i värmen era fuskisar... :P Haha. Ses någon dag vill jag!!! PUSS

    2009-10-30 | 13:09:52
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com
  • Elin säger:

    Snatr är ni där ;) wiie! Som jag längtar!

    2009-10-31 | 13:52:11
  • Jonna säger:

    Jaa det har kommit lite nu :) Ja när ska vi ses, vore som skoj tycer jag. Hur jobbar du till veckan? Puss och kram :)

    2009-11-01 | 23:33:10
    Bloggadress: http://www.jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: