Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 oktober

Kategori: Allmänt

Idag har jag, Verris och Isse varit på IKEA.
Vet att jag egentligen borde spara pengar, men jag kunde it låta bli.
Har varit sugen så länge på att köpa nytt till "vardagsrummet".
Hittade en hel del och resultatet blev superB!
Köpte bla. en ny bordslampa, lila ljuslyktor, en grå mysig filt och
ett fränt kuddfodral till mina 3 stora kuddar i soffan.

Bjussar på 2 bilder, tagna från hemsidan.

Hade tänkt fota själv och lägga upp, men min kamera är inte den bästa,
så resultatet blev inte bra.



min vackra lampa och kuddfodralet. (som även funkar som en extra sittplats)


Steg upp tiiiidigt imorse efter alldeles för lite sömn.
Så nu blir det se nån film och äta en karra eller två.


skeppohoj.


och psst, grattis på kanelbullens dag, eller hur man nu säger.
Har offrat mig och käkat en på IKEA, dyr var den, 7 hela kronor,
för att inte tala om varmkorv+dryck för en hel 10krona.
Dom vet hur man tar betalt ;)

Kommentarer

  • sara säger:

    Nu måste man komma förbi någon dag och kika hur det blev. Jag skruvade direkt i hop och sådant när jag kom hem.. men som jag var trött. Kändes som om man hade grus i ögonen..

    2009-10-05 | 12:48:51
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: