Jessica

Ding dong, the psycho's gone

7 oktober

Kategori: Allmänt

Steg upp före faaeen idag (6.15), för att fara till tandläkaren i Sunderbyn.
Förhoppningsvis var detta mitt sista besök där, min sista operation.
Det var dock under lokalbedövning, men jag måste erkänna att det var första
gången jag tyckte det gjorde jävligt ont, trots att jag fick 8 bedövningssprutor i munnen.
Tur att man har liiite hög smärtgräns, men då är man ju rätt van också.
Men snart snart snart är all denna skit över. Oh, va jag längtar! (har ju väntat i 23 år nu så)
Efter the operation for jag och världens bästa mamma en sväng in till Lule town,
blev dock ingen succé för mig, men mor shoppa loss som vanligt :)
Vi blev less rätt fort och drog hem till piitstan, där vi luncha på golfklubben.
Första gången jag var där, skoj att se syrran in action på jobbet :)
Maten var faaaantastiskt god, kommer va mätt hela dagen/kvällen.

Nu
väntar jag på att syster ska sluta, ska förbi dom en snabbis och
pussa på underbara Norah som jag inte har träffat på en hel vecka.
Sen ikväll vankas fika med brudarna. Ska bli väldigt trevligt.
:)


Ta hand om er.

BYE.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: