Jessica

Ding dong, the psycho's gone

1 september

Kategori: Allmänt

Jaha, då var det tydligen september igen.
Lördagen var verkligen jätte rolig, först var vi hos mig, sen drog vi
på en annan förfest och tillslut på 1906. En lyckad kväll, med bra sällskap - Isse :)
Men i söndags mådde jag inte speciellt bra, lite bakis + feber. Har blivit rätt förkyld också.
Att det aldrig ska ge sig.
Igår var jag med Jonna och Elin, satt mest och surra. Avsluta kvällen med en matbit.
Det är som roligt att umgås med dom brudarna :)
Idag
träffa jag mamma som har kommit hem från Danmark. Självklart kom na inte hem
tomhänt. Fick en tunika/t-shirt, en puma munkjacka och en stor förpackning geisha.
Hon är ju som väääääärldens bästa mamma. Annars idag har jag mest hängt hos JÖ, som man it
träffar så ofta nuförtiden då det är jobb som gäller.

Slänger in lite bilder från i lördags.
Sen blir det TV och en date med J.Blund.

Sov gott.


     

                                              
                                                        2 fjåårtiskort:)

                        

     

     

 

     

Kommentarer

  • Helena K säger:

    nämen, är du sjuk nu igen... Hoppas det går över snart.. kram kram

    2009-09-03 | 21:49:53
  • Catarina säger:

    Det är nog det jag saknar mest med att vänta barn. En spontankväll med tjejerna och lite rödvin. Bara lite grann skulle räcka. Om jag får ost och kex till förstås.

    När bebisen är ute ska jag äta massor av ost och kex utan att känna att det är förbjudet.

    2009-09-04 | 11:34:06
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • jonna@work säger:

    Snyggon ;) haha, alltid skoj att hänga med dig med.. PUSS PUSS

    2009-09-04 | 13:31:35

Kommentera inlägget här: