Jessica

Ding dong, the psycho's gone

13 september

Kategori: Allmänt

Jag har haft konstiga drömmar flera nätter i rad.
Drömmer att jag har fullt med spindlar eller råttor som kryper och
har sig i sängen. Oftast är dom under kudden.
Flyger upp ur sängen, tänder lampan och försöker få bort dom äckliga varelserna.
Det tar ett tag innan man fattar att man har drömt och där sitter man som ett fån.
Undrar om man ska sätta upp en kamera? Det skulle då bli en bra komedi iaf.

Nog om det. Söndag idag. En väldigt härlig dag.
Vakna kring 11 tiden, sen dess har jag mest slappat.
Sett Idol reprisen, lökat vid datorn, smällt i mig onyttigheter och enbart.. varit.
Som en söndag ska vara med andra ord.

Nu har Notting Hill börjat. Ska slökolla på den.
Imorgon blir det att hänga med syster som jag inte träffar allt för ofta nu för tiden,
med tanke på jobb, jobb och jobb.
Men man vet alltid vars man har na och det är ju jäkligt bra, för vad skulle man göra utan
sin syster ?
:)


Trevlig kväll.
xo


Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    ÅHH gullööööög!

    Na sitter med tårar i ögonen och ser knappt vad na skriver!



    Jag har städat klart nu då Norah ville vakna föra f*n.Men call me!

    2009-09-14 | 09:11:18
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Anna säger:

    Jo men visst e han söt. Rätt så lik Micke, hahahahahaha... ;P Klart du ska få träffa honom ngn dag! :) Kram.

    2009-09-15 | 00:25:23
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: