Jessica

Ding dong, the psycho's gone

15 september

Kategori: Allmänt

Idag har jag lunchat och shoppat med Isse.
Hade tänkt hitta mig nå fint att ha på lördag då vi ska äta med morfar,
men det gjorde jag självklart inte. Köpte lite små onödigheter bara.
Ska snart iväg och fika med syrran och några andra brudar som spelar innebandy.
Ska nog mest troligt börja spela också.
Gosh säger jag då bara. Kan bli intressant, med tanke på att jag inte har tränat
på typ... 23 år. Men nån gång ska man väl börja :)


Måste bara berätta en löjlig grej, prata just med mamma,
tydligen ska ju Kungen komma till Piteå på fredag, typ kolla läget eller va
helsike han nu ska göra. Dom ska iaf vara uti Kappa, där då pappa jobbar,
men dom får inte jobba den dagen, för att konungen ska vara där. Löjligt va.
Och hade dom jobbat, då hade Säpo varit tvugna att kolla upp dom.
Vem vet, nån kanske har en bomb på sig. Ja, fjanteri.

Sen är jag extra glad idag. För det har kommit sprillans nya avsnitt av både
Gossip Girl och One Tree Hill, så det blir att se dom ikväll,
efter Hell´s Kitchen naturligtvis :)

buhbye.

 

Patrik Swayze, may he rest in peace.

Kommentarer

  • jonna@work säger:

    Hejja hejja. Innebandyn kommer säkert att gå super bra ska du se! tror helt på er. :) PUSSS

    2009-09-16 | 04:29:45

Kommentera inlägget här: