Jessica

Ding dong, the psycho's gone

23 september

Kategori: Allmänt

JAAAAAAAAAAAAA, nu är det äntligen gjort.
Jag, Elin och Chrille har bokat en resa till Thailand.
Den 28 december - 28 januari, fii fan va jag är glad!
Kan inte riktigt fatta än att det är sant, jag ska verkligen dit.
Wioooooo :)
Så nu har jag och bokat in en vinkväll här framöver,
där vi enbart ska prata om resan och planera för fulla muggar.
Som det kommer bli bra.

Igår fyllde min älskade älskade syster år.
GRAAAATTIS. Kusin Agnes fyllde också,
även Anna, var där och fika. Och som det var gott.
Grattis igen! På lördag ska hon ha en 80 tals fest, ska bli skoj :)

Annars idag, innebandyn blir inte av.
Har blivit förkyld igen, att det aldrig ska ge sig.
Så det blir inte många knop, ska enbart ligga och slappa.
Och drömma mig bort till paradiset. 3 månader och 5 dagar kvar.
Någon som är avis ? Klart som fan ni är :)

buhbye then.


Kommentarer

  • Elin säger:

    Ja fii fan :) Längta!

    2009-09-23 | 17:39:43
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Jaaa, klart att vi är! Men det unnar jag dig, ni kommer att få så himla roligt. Vart flyger ni? Bangkok?

    Jag hade gärna åkt senare på året, december är perfekt! Men nu blev det ju augusti istället av särskilda skäl. :)

    2009-09-23 | 20:20:02
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här: