Jessica

Ding dong, the psycho's gone

29 september

Kategori: Allmänt

Festen i lördags var verkligen roooolig.
Tack än en gång Anna för att jag fick komma.
Dock tog jag inte mkt kort, vilket jag ångrar. Men med tanke på att A hade fått
en ny kamera i present, så tog hon lite bilder.
Länkar till hennes Pixbox där ni kan se bilderna.
(bli inte ihjälskrämda av mitt extrema lejonburr)

Idag har jag vart ledig. Jag, Bettan och Verris har lagat mat.
Och SOM det blev gott.
Vi åt smördegsinbakad fläskfilé, potatisgratäng, bruschetta med vitlöksbröd,
fetaost sallad och wokade grönsaker med bacon. Behöver väl it säga att jag blev mätt?
Sen bjöd B på fika (höll på att spricka efteråt), vi såg Idol och spela lite TV spel,
en väldigt lyckad tisdag med andra ord.
Och mer bra kommer den bli. Ska krypa ner till kojs och se nya avsnitten
av Gossip och OTH. Yeeey.

Imorgon ska jag vaccinera mig. (mot hepatit) sen blire lunch med ma & sis.

Men nu, serier och sen en date med Jblund.


pusskram,godnatt.

Kommentarer

  • Sandra L säger:

    Men gölle dä:) Det värmde ju i hjärtat...tack själv för i lördags! Du är också alltid lika härlig och vara med vännen:) Hur jobbar na i veckan?? Larssa är bara så sjukt braa..älskar ju honom.(alltså hans musik;).erkänn nu, du åxå.



    Vi måste ta å ses ngn dag?

    Blää..nu ska ja försöka plugga lite

    fast känner mej less...men bara samla krafter..

    Imorn ska jag sova i Sjulnäs å hjälpa till me Silia:)



    Pusskram å nyp i snärtstjärten..



    2009-09-30 | 17:56:31
    Bloggadress: http://sandralofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: