Jessica

Ding dong, the psycho's gone

10 april

Kategori: Allmänt

Gårdagen var super trevlig.
Hängde hos mig till klockan 1 på natten.
Det var surr och skvaller konstant i 7 timmar.
Hann även se en kass rysare. Scar hette den,
enda gången man blev rädd var slutscenen. Bra skräckis alltså.

Idag är det iaf prick ett år sen vi var till ishotellet,
snacka om att tiden går fort.

Nu ska jag snart hoppa i duschen. Sen kolla vad jag ska ha för
kläder ikväll då det blir fest hos Sandra.
Synd bara att jag har blivit så förkyld.
Men en bira på det och man blir frisk :)

Trevlig kväll på er.
bye.







Kommer verkligen fara till ishotellet nån mer gång i framtiden,
men då kommer jag se till att min sovsäck är hel, att jag har på mig
min mössa under natten och att jag inte vaknar av att jag ligger PÅ
sovsäcken, det var ju trots allt bara 5 grader där vi sov.
Höll jävlat på att frysa ihjäl alltså! Men resan var annars klockren!

Kommentarer

  • sara säger:

    Trevligt att du äntligen hittat en bra rysare. Själv tycker jag inte det finns några såna. Jag måste komma förbi och hämta mina skor ngn dag. Inte bara för skorna, så man får träffa dig också förstås. =) Tråkigt med förkylning. Har också legat hela veckan i sjuka. Krya på dig och ha skoj i kväll!

    2010-04-10 | 19:03:35
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com
  • Anna säger:

    Ja, det var trist att matchen blev som den blev, men är man inte bättre så vinner man inga matcher! ;) Visst var det bra? Helt jävla crazy bananas! ;) Torsdag kmr, som vi har sagt sååå många gånger tidigare, blir ASGRYM!!! ;P

    2010-04-11 | 21:16:25
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: