Jessica

Ding dong, the psycho's gone

13 april

Kategori: Allmänt

Idag har det vart en fantastisk dag.
En timmas powerwalk med sis imorse, som det var härligt!
Sen lunchbuffén på Challenge var gudomligt god!
En träff med Elin för att hyra film och handla mat.
Vi lagade tacos och vi fick även finbesök av Sandra som så gärna
ville äta med oss :) Det var iaf mkt gott!
Vi satt och surra ett bra tag sen var S tvungen fara.
Så jag och E slog igång första filmen som var Tatuerad Torso,
en svensk thriller typ. Vi båda läste nämligen boken i Thailand.
Boken var mkt bra, men filmen ? Njaaaee. Inte så vidare.
Andra filmen vi såg var Paranormal Activity, både jag och E är typ
räddare än räddast. Perfekt film att se då. Satt på helspänn hela tiden
och skrek gjorde vi. Högt och länge. Men jag rekommenderar att se den
om ni vill se en bra rysare. Och om ni är lika rädda som oss :)

Nu
ska jag iaf snart sova. (tycker jag gör det jämt?)
Imorrn jobbar jag mööördarpass, 11-14. Tror jag överlever :)

Tisdag
idag vilket = gossip och 24. (har jag sagt det förr?)


godnatt dårå.




Kommentarer

  • Jonna säger:

    Så trevligt.. Men det är ju för ni löst boken filmen var sämre, så är det ju alltid :P

    2010-04-14 | 17:51:07
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: