Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 april

Kategori: Allmänt

var snart denna söndag över.
GOSH, vad veckorna går fort alltså!
Dagen har iaf gått i rasande fart.
Steg upp kring 12 tiden, gjorde mig en god jordgubbssmoothie
som jag drack ute på balkongen i den stekande solen. Nice!
Efter det for jag ut på en timmes promenad.
Klädde mig nog en anings mkt, trodde jag skulle grillas upp alltså.
Förutom det var det härligt, dock trist att gå själv. Tur att det finns musik :)
Har även hunnit med att tvätta, diska och städa undan lite.
Nu ikväll har jag sett film med sis och Ante.
Det blev en komedi Paul Blart: Mall Cop (snuten i varuhuset)
Den var faktiskt riktigt rolig. :)
Nu
har jag tänkt se lite serier på datorn,
sen lite sömn. Ska stiga upp tidigt imorrn för en promenad med sis.


later dudes.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: