Jessica

Ding dong, the psycho's gone

26 april

Kategori: Allmänt

Idag har jag vart ut på en prommis, sett film, legat i soffan, sett TV,
suttit vid datorn, handlat, ätit och jobbat 17-22.30!

Imorrn är jag leeeeedig, då tänkte jag ta mig en lång,härlig sovmorgon.
Så död till den som ringer till mig innan... ja, 12 !!

over and out.

ps1. har fått en feeeeet blåsa under/på sidan av tungan. Ont är vad det gör.
ps2. håller just nu på att se prison break säsong 4 (den sista) som jag aldrig sett.
Har som följt det ända till säsong 3.. man måste ju få veta hur det slutar.
Hur som helst. Märkte att "Michael Scofields" (som jag tyckte va såååå snygg förr)
tatuering är borta. Ni vet den stora på hela överkroppen och armarna.
Har jag missat nått avsnitt då han var och ta bort den eller ?


Säsong 1. Tattoo!                          Säsong 4. Ingen tattoo!                        
                         

Kommentarer

  • Anna säger:

    Hahaha.. Jag tror jag ska ringa dig när jag vaknar, kring typ åttatiden för att se hur allvarlig du är med ditt hot! ;P

    2010-04-26 | 23:49:26
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Anna säger:

    Hahaha... Jag är ju en sån snäll människa så jag skulle aldrig göra ngt så taskigt och sen hatar jag åxå att bli väckt av tfnen, så du kan sova lugnt! ;P

    2010-04-27 | 09:00:50
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Då ska jag och Ante komma och råhångla framför dig när du jobbar nästa gång,mouhahaha!

    2010-04-27 | 12:07:37
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: