Jessica

Ding dong, the psycho's gone

29 april

Kategori: Allmänt

Idag har tiden verkligen gått fort.
For hem till Långnäs kring 10.30 tiden.
Där har vi ätit gott, spelat yatzy, surrat och vart ute.
En underbar dag med familjen.
Kom hem kring 19 tiden. Träffa Lulle en sväng, som jag it
har pratat med på år och dar, så det var trevligt.
Vi gick en sväng på tjejkvällen. Men det var precis som alltid.
Mkt folk, trångt, sega människor, milslånga köer i kassorna..
så det blev inte långvarigt.

Imorrn är det alltså valborgs. Men för min del blir det lugnt.
Jobbar 11.30-22.

Hade tänkt lägga upp lite bilder från dagen, men då glömde jag
kameran i Långnäs, illa. Så det får bli nån annan dag.

Ha en trevlig valborgs. Ta´t lugnt vad ni än gör.

adios.


den här låten har jag haft på hjärnan sen jag och linko såg "baksmällan".
Haha, den är klockren!



Kommentarer

  • Linn säger:

    hahahaha ja den är så sjukt härlig! Måste ta och lyssna på den en sväng nu alltså... :)

    2010-04-29 | 23:04:03

Kommentera inlägget här: