Jessica

Ding dong, the psycho's gone

5 april

Kategori: Allmänt

Måndag idag, visst? Galet vad dagarna kan bli huller om buller då man är ledig.
En snabb update om påsken dårå.
I torsdags for jag hem till Långnäs, lagade lite mat. Kusin Linn kom förbi,
spela spel - scattergories. Jag kom delad tvåa av tre spelare, häh.
I fredags drog vi till morbror Kent och Kerstin för att spendera hela dagen ute.
Det blev påskäggsjakt, snövolleyboll, (har träningsvärk än idag, pino!) måla påskhälsningar,
dricka bärsa, sjunga och allmänt ha en fantastiskt trevlig dag.
Drog hem kring 21 tiden efter att ha varit ute i typ 10 timmar i sträck,
var måttligt trött då jag kom hem. Drack en sista öl, sen vare sängen.
I lördags vakna jag måttligt seg och trött. Åt iaf lite, tog en dusch och gjorde
oss redo för kvällen. For hem till stan och käka pizza, sen vankades det pratheey at my place.
Fina flickor kom förbi, Sis, Isse, Ida, Maria, Elina och Hanna.
Tiden går ju alltid så fort, gick ut kring 22 tiden för att undvika kö.
Väl ute har man ju haft roligare. Var som nykter och kom aldrig igång.
Nu har iaf Mg och Ida åkt tillbaka Norge igen. Snörvel!
Igår sov jag hela dagen, såg serier på datorn. Som söndagar ska vara.
Idag har också vart en seg dag. Har vart en svängom förbi sis, nu ska jag
snart se Pearl Harbour som visas på TV4, så då har man nått att göra i typ 3 timmar :D
Imorgon
är jag ledig, då ska jag faktiskt äta lunch med min tremänning Niklas
(som numera bor i Ljungby och lirar hockey)
och hans tjej Lisa.
Det ska bli mkt trevligt :D


Nu,
slappa åter igen.
Buhbye then!


bildbomb från helgen

fredag:























lördag:







Kommentarer

  • Jonna säger:

    SKojig update :) Najs pics! PUSSS

    2010-04-05 | 21:42:04
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anna säger:

    What the f***?! Såg precis senaste Vampire Diaries och slutet var ju helt jävla crazy. Ge mig fredag NU!!! Hur fan ska man klara sig tills dess? Jävla skitprogram, hahahaha.. ;P

    2010-04-06 | 01:53:51
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Anonym säger:

    Gaaah sinnessjukt het!!!! Han borde förbjudas bära tröja i serien..! ;D Vad fint väder det verkar vara i Piteå, härligt!!! :)

    2010-04-06 | 10:21:19

Kommentera inlägget här: