Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 april

Kategori: Allmänt

Igår fyllde min älskade snygga BFF Sarah år.
Önskar verkligen att hon vore hemma i Piteå typ NU.
Saknar hos som bara den, men snart får jag kramas med hon igen :D

Annars idag har jag jobbat 8-14.30.
Snart ska jag, Bettsy och lilla Hugo fara och hälsa på Verris.
Mkt trevligt.
Sen har ju äntligen Moa kommit hem till kalla Sverige efter ett helt år
i Hongkong, så imorrn ska vi brudar hänga hos mig. Niiiice!!


jag tror det är dags att ta fram utemöblerna snart.
det är ju vår i luften. wiooo!!

hejdå.



grattis i efterskott babe!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Ja, jag var ju "tvungen" att se filmen igår, bara för att du hade bilden på honom, hahaha.. Så jävla rolig film! Och som du säger det gör ju ingenting att han är HET som attan.. ;P Jag vet inte om jag ska till Sandra på lördag, ska iaf ner till Skeå på dan och se när mamma spelar bowling och kanske hälsa på en vän, sen vet jag inte. Vi får se hur jag känner mig, men det är väl inte helt omöjligt att jag tittar förbi åtminstone! ;) Kram.

    2010-04-08 | 18:34:57
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Sweet imorgon, ses dåråå ;) PUSS

    2010-04-08 | 19:59:12
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Anna säger:

    Jag har inte lyckats byta tidning imorrn, men jag ska se vad jag kan göra för jag vill verkligen träffa er allihopa.. Jag ska komma på en bra lösning så ser ni väl om jag dyker upp ;)

    2010-04-09 | 02:54:06
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Anna säger:

    OH MY GOD! OH MY GOD! OH MY GOD!!! Har precis sett senaste avsnittet och OH MY FRICKING GOD!!!

    2010-04-09 | 12:02:32
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Sarah säger:

    Nåååh, gulle däää ! :) Hade en superfin födelsedag verkligen, hade ju varit toppen om man fått vara hemma å fira den med familj å vänner, men vi får ta't åt sommarn istället ! :> För det börjar närma sig nuu, läängtar ! Hoppas allt är underbart med dig snygging, HajPuss !

    2010-04-09 | 13:45:03
  • Anna säger:

    Som jag skrev till Moa (som åxå ville vänta, men blev osäker) så hade jag nästan velat vänta för att det int skulle bli så länge till nästa gång, men eftersom det förra slutade så jävluskt spännande, så kunde jag inte hålla mig. Men nu vet jag inte, jag tycker att de kan visa minst två avsnitt i veckan... Hahahhahaha.. ;)

    2010-04-09 | 15:53:19
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: