Jessica

Ding dong, the psycho's gone

9 april

Kategori: Allmänt

Bara för att jag tyckte det var vår i luften igår,
har det självklart blivit pissväder. Vad säger regn/snö/slask/äcklelvädret!
Nej, finns det en Gud där uppe, (tvivlar dock) ge oss sommar nu.

Väntar på att klockan ska bli 18.00 så jag kan möta upp
Sandra, Moa, Jonna och Elin för att hyra film och ha en film/surr/skvallerkväll.
Kommer bli så mysigt. :D
Var ju faktiskt över ett år sen vi hängde alla sist.

Imorrn är det jobb, 9.30-15. På kvällen fest hos Sandra.

Nu ska jag platta ner min lejonman så jag inte skrämmer
ihjäl mina kära vänner.

vink!



                   
  
                      Jag vill till Thailand. Jag vill vara brun igen!

Kommentarer

  • Anna säger:

    JA!!! Ett avsnitt varje dag för resten av våra liv, det vore nice som attan... ;D Torsdag kommer bli grym, sen är det ju så bra att när man sen vaknar dagen efter har man ett sprillans nytt avsnitt att se.. Ses kanske sen! ;)

    2010-04-09 | 18:13:26
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: