Jessica

Ding dong, the psycho's gone

1 augusti

Kategori: Allmänt

Kan verkligen inte fatta att det redan är augusti !!
Nu är denna helg över, vilket innebär att PDOL är slut.
Torsdagen var super rolig. Så nice att träffa alla.
I fredags gick jag och Anna en svängom på området, käka lite,
fick se slaggis, satt i öltält och drack Loka. Jobb 16-03. Mkt folk!
Igår jobba jag 10.30-18, sen på kvällen blev det en liten fest hos mig.
Mkt trevligt, men tiden går som bekant alltid så fort!
Idag har jag inte gjort många knop, legat i soffan och sett film/sovit.
Vilket jag hade tänkt fortsätta med.

adjos.



lite pic från festivalen.



















Kommentarer

  • Ma säger:

    Tack för en trevlig helg tillsammans me dej . Och ett stort tack för att vi får gå upp i din lägenhet när vi vill . Vi hörs

    2010-08-02 | 12:48:32
  • Jonna säger:

    JAmenvistt är hon ju snygg!! ;) (Kan ju inte skriva snyggast för då protesterard du förstår jag!) Jaa men det måste vi deff göra tycker jag :) Hmm, ska kolla sön.. elelr nope då ska jag på dop! men vi får kollla vidare :) PUSSSS

    2010-08-03 | 22:44:49
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: