Jessica

Ding dong, the psycho's gone

12 augusti

Kategori: Allmänt

Fy bubblan så glad man blir då man loggar in och ser att man har 0 nya kommentarer!
Som en lätt liten smäll i fejjan.
Äsch, orka bry sig.

Anywaaays, blev sjuk i tisdags, high five.
Less, less och åter less.
Jobbade iaf till 14.30, sen vare bara hem och vila, igår var jag hemma
hela dagen och bara slappade. Och idag var jag tillbaka, dock känner
jag mig inte 100% frisk. (nånting jag aldrig kommer bli antar jag, moha!)
Bara gilla läget och inte kröjma.

Imorrn ska jag och moder en sväng på Nolia.
Sen jobb på kweeel´n.
Men nu ska jag "slänga" mig i soffan och se lite Vänner.

bye.


tänkte bjussa på massa fina bilder, men det har jag ingen lust till nu
då det känns som att ingen bryr sig om vad jag gör här.
Så därför får ni denna fina gräsklippare att titta på.
aa, det är papis. Så mobba den in´t.


Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    Ohh,fina Rally!

    MOuhahahaha

    2010-08-12 | 21:02:39
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Haha, samma är det för mig. aldrig nån som läser verkar det som :S Snygg och skön gräsklippare kan jag gissa! :)

    2010-08-12 | 21:58:33
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • P säger:

    Hörrudurru!!! Är det verkligen så klokt att ränna runt på Nolia i morgon, när du inte är kry??? Håll dig hemma och vila upp dig till på lördag!!! //P

    2010-08-12 | 22:11:15
  • isse säger:

    Är himla sugen på att köra våran fotodag snart! =) Jag vill se dina fina bilder. LÄGG UT! NUE!

    2010-08-12 | 23:34:01

Kommentera inlägget här: