Jessica

Ding dong, the psycho's gone

14 augusti

Kategori: Allmänt

Nästan så man kunde tro att det var den 13e idag.
Drog världens vurpa vid kassan.
Hann typ it ens landa innan jag var uppe igen.
Tur som var, var det bara en kvinna som såg det.
"Oj hur gick det?"
Ville svära alla svordomar som fanns, samt släppa ut en liten tår,
men jag bet ihop och stod där med mitt onda knä som jag tror jag har brutit ?
Nåjå, har iaf väldans ont i det, kan knappt böja mej ner.
Tänkte bota det med lite alkohol tänkte jag. Brukar vara en trogen vän.
Nu väntar jag på mina vänner som snart ska dyka upp.
För ikväll blire fest hos mig, sen utgång på Sjöbodan (!!) för att se ett coverband,
som tydligen ska vara bra. Vi får väl la se.

Trevlig kväll på er.
Skål!


Denna bild tillägnar jag min moster, som ville se lite mer gräsklippare.
Vassegod. Ni andra kan blunda om ni vill.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: