Jessica

Ding dong, the psycho's gone

17 augusti

Kategori: Allmänt

Idag på jobbet tänkte jag, "då jag kommer hem ska jag jävlat storstäda,
dammsuga, skura, städa alla lådor..."
Men yo, vad hände ?
Borde eg. veta bättre att jag inte ska sätta mig ner då jag kommer hem,
vilket jag gjorde. Så städningen gick åt h-vete.
Nåjå, får väl hinna med det nån annan dag helt enkelt.
Resten av veckan ser ut som följer:
Imorgon: Jobb 11.30-22.30
Torsdag: Jobb 11-18. Kaaaanske städa efter ?
Fredag: Leeeedig. Förhoppningsvis IKEA, om vi har nån fungerande bil.
Lördag: Jobb till 15, sen partaj hos sis med massa heta milfs.
(är ju själv ingen milf, men jag får ändå vara med, schysst va!)
Söndag: -----

Äh, nu ska jag se en rysare som går på Canal+.

sov gotta.


<3

Kommentarer

  • LinnKUSIIIN säger:

    "söndag: Äta skrov. (note to self: INTE från sunes)" hääähääähäähää ;-)

    2010-08-19 | 00:54:39
  • Jennie och Norah säger:

    Haha,vad tror du JAG tänker på då?Inte tänker jag på näsan =)



    Javettefan vad man ska rösta på.Synd att inte fröken Rosing har kvar sitt fittparti,då hade man haft nåt att rösta på.Hahaha!

    2010-08-19 | 21:09:54
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jennie och Norah säger:

    Och pst!Du behöver nog inte känna dig totalt allena bland oss milfar.Tror det kommer några som inte pressat ut en unge mellan bäjna!

    2010-08-19 | 21:10:33
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: