Jessica

Ding dong, the psycho's gone

19 augusti

Kategori: Allmänt

Torsdag idag, städat efter jobbet ?
HELL NO. Tog mig en härlig dusch, sen har jag käkat 4 hot dogs, medans
jag såg på Gordon´s Kitchen Nightmares, vilket jag förövrigt höll på att kalva till.
Fyyy fan så vidrigt kök dom hade.
Egentligen är det tur att man inte vet hur vissa kök ser ut. Finns nog
rätt många skabbiga här i scchtaan. Men på mitt jobb - där äre alltid kliniskt rent,
så var int rädda för att komma och käka. :)

Imorrn
dårå. Me, sis and mother ska dra en svängom till Ikea/Gallerian/Skopunkten.
Kommer bli en mkt mysig dag med dom mest underbaraste personer som finns.
<3

KL.
9 kommer dom och hämtar mig.
Bäst att stiga upp i tid så man hinner piffa upp sig.
Kanske min blivanda man jobbar där ?
(typ ingvar kamprads sonson eller nått, så man gifter sig rik. moha!)

buhbye.



En dag/kväll i Långnäs under min semester. Fasen, saknar redan sommar´n.


Kommentarer

  • Elin säger:

    Hoppas du hittar din man, för jag vill se små Jessicakopior ;) Vi hörs bejb! Lev och må!

    2010-08-19 | 22:41:27
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com
  • Anna säger:

    Det kommer bli en awesome dag, haha och jag tycker verkligen att du ska försöka byta till 16 istället för det kan ju hända att vi måste se avsnittet om och om och om och om och om igen och då kan du ju inte börja 11.30 ;P

    2010-08-20 | 00:54:12
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: