Jessica

Ding dong, the psycho's gone

20 augusti

Kategori: Allmänt

Dagen idag har varit helt uuuuuunderbar.
Kom hem för cirkus 2 timmar sen.
Var alltså borta i 11 timmar, tiden går allt bra fort då man har roligt.
Lägenheten blev väldigt fin efter mina inköp.
Har fotat lite, men ids inte lägga upp dom bilderna nu.
Visar dom en annan dag, så ni får se vad jag fyndade :)
Nu
sitter jag i soffan med ett glas rosé och min nya Tequila Rose kakao likör.
Har tänt lite ljus och bara njuter. Tänk om man alltid kunde få må såhär.
Men imorrn är det back to work. Börjar 9.30, slutar 15, efter det - Partheeey.

sovgotta.

ps. jag har världens bästa jääävla familj. Helt sjukt hur roligt man kan ha. NI ÄR BÄST!


denna bild tillägnar jag till mina kära syster. You know what I meeean!
Moha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: