Jessica

Ding dong, the psycho's gone

23 augusti

Kategori: Allmänt

Typ hej.
Då var det visst måndag. Igen. Fast den är ju iofs snart över.
Idag har jag jobbat 8-16, hem och tvätta för att sedan få finfrämmande
av underbara Jonna och Elin. Vi har druckit te, surrat, sett TV.
(fångarna på fortet är äntligen tillbaka. High fiive, jävlat kung!)
Annars då, lördagen var superduper rolig.
Härliga brudar på förfesten, tror jag skrattade så jag fick en extra magruta.
Sen var utgången faktiskt bra, för en gångs skull.
Så summan dårå, en underbar kväll!
Igår mådde jag bra, fast jag var så grymt trött. Låg mest och halv sov hela dagen.
Men det är ju det söndagar är till för, tycker då jag. Höhö.

Nu blir det lite televisionstittande.
Sen en date med john blund i min renbäddade säng, mums.
God natt.


Mina inköp från i fredags:

Stor härlig tröja från Stadium. Är inne i en randig period för tillfället.


Örhängen från Gina, skor från Skopunkten



Lilla runda underlägget är från IKEA, sen är "vaserna" från DollarStore och
mina fina dekorationskulor som jag köpte på Nolia.


Ny tavla och ljuslyktor, från IKEA


Ny svart lampa med dimmer. Äntligen har jag skrotat den vita som har stått på golvet.


Min finfina lägga.


Mitt goda dricka från Alko. Nu äre bara komma hit och smaka :)

+ att jag köpte nya sängkläder och galgar, men det ides jag inte ta kort på.
Sen har jag även beställt och fått hem nya högtalare till min dator.
Så nu kan jag poppa hög musik igen ;)

Psst. Imorrn bjussar på jag lite bilder från lördagen.


Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIZZZ!!! =)

    2010-08-23 | 23:52:34
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Ma säger:

    De blev riktigt snyggt.Längtar att komma hos dej o se.

    2010-08-24 | 11:22:10

Kommentera inlägget här: