Jessica

Ding dong, the psycho's gone

24 augusti

Kategori: Allmänt

Som lovat, lite bilder från i lördags:


En bunt snygga mamas. Emelie, Anna, Mona, Jennie, Susanne och Malin








"Självutlösarbilder". Höh!









Det var det.
Vet ni vad, nu är jag så helvetesjävlaskitförbannatless.
Ja, på att vara sjuk. Vaknade upp imorse med feber. Halsonten är tillbaka, och hostan
har blivit lite värre. Blä, blä och åter blä.
Nu har jag iaf ringt läkaren, ska dit imorrn, förhoppningsvis kan dom väl säga vad som
är fel på mig. För nu är jag less på att må såhär!

Nu ska jag blunda ett tag, sen är jag typ sugen på allt.
Choklad, Cola, ostkrokar, glass. Kan nån ge mig, snälla!?

hejdå.

Kommentarer

  • Sandra och Lovis säger:

    Men var är den där bilden då Jennie kikar fram framför kameran? Det var ju den snyggaste bilden! =)

    2010-08-24 | 16:22:16
    Bloggadress: http://sandrablandandra.blogspot.com
  • Catarina säger:

    Ni verkar ha haft riktigt skoj.



    Krya på dig.

    2010-08-24 | 16:26:33
    Bloggadress: http://ninna77.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Hahahaha Sandra,den bilden hade jag totalt glömt bort!! =) Helst av allt tror jag inte att jag vill att nån ska se den ;)

    2010-08-24 | 18:54:00
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • linnkoooooo säger:

    hörde att du hade blivit sjuk! (läste det nu också iofs men... höhö)

    Ta och krya på dig va, trist att du ska vara sjuk hela tiden!

    Ses på fredag om du är frisk då!

    Ät lite gotta för mig också, höhö :D

    2010-08-24 | 22:12:34

Kommentera inlägget här: