Jessica

Ding dong, the psycho's gone

25 augusti

Kategori: Allmänt

Läkaren hittade inget fel på mig idag.
(trodde typ jag skulle ja alla sjukdomar i världen, sen höll jag jävlat
på att spy då dom tog nå prov på halsmandlarna med en lång tops, uäääck!!)

Fick hostmedicin utskrivet, så förhoppningsvis ska väl hostan försvinna.
Sen om jag blir sjuk igen, ja då vet jag inte vad jag gör!

Hade deff inget mer på hjärtat.

puss.

ps1. jag äääälskar att fångarna på fortet och time out har börjat igen!
ps2. om 2 veckor börjar vampire diaries om. yaaaaaaay!!



älskade underbara unge.
<3

(bilderna har jag tatt från syster.)

Kommentarer

  • Anna säger:

    Fångarna på fortet och Timeout är outstanding! Jag skrattar som fan åt Tvekamperna i Timeout! ;P Och yes, två veckor kvar. Det är så jävla nice!!!



    ps. Bra att du inte var dödssjuk, det hade blivit så tråkigt då ;)

    2010-08-25 | 22:33:38
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Anna säger:

    Ja, Peppe Eng är kungen! ;)

    Planeringsdag måste vi ha så att allting är klappat och klart när dagen väl är här...



    Jag ska till stugan och äta surströmming med familj och släkt. Vet inte om jag ska sova över där eller hur jag gör, men hursomhelst har jag match på söndag så ferre blir svårt ;)

    Kram.

    2010-08-26 | 18:30:57
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com
  • Anna säger:

    Yes, vi väntar på Marklund så att hon inte har ngt att klaga på, haha.. ;)



    Surströmming är ju typ det godaste! MUMMA!!! ;) Det ska bli mysigt att vara i stugan, men det hade ju varit mysigare om det inte vore så jävla kallt på kvällarna, haha.. ;)

    Yes, en fest snart ska väl inte vara så svårt att fixa, haha...

    Kram.

    2010-08-26 | 20:24:54
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: