Jessica

Ding dong, the psycho's gone

26 augusti

Kategori: Allmänt

Shoo.
Idag har jag jobbat 8-16, efter det drog jag en sväng på stan,
sen gick jag upp och hälsade på sis på jobbet en ströcko.
Kvällen har bestått av en dusch (om ni vill anteckna) och TV tittande.
Har sett Biggest Loser och Välkommen Hem.
Säger bara en sak, FI fan vad jag lipa, till båda programmen.
Tror jag har tömt mina tårkanaler för ett år fram.
Har blivit grymt känslig på senare år. Gosh, get a grip lixom!

Imorrn jobbar jag långpanna, 11.30-23.30.
Nu tänkte jag bjuda på lite blandade bilder från sommarn som gått
(nästan så jag tar till lipen igen, då jag inser att sommarn faktiskt är över. brööli)

natti sen dårå!


Varning(!) BILDBOMB!
grillkväll på durrnäs 17/6








onsdagsfest 30/6



elin hånade mig för att jag vattnade min blomma med ölglas. Btw, nu är blomman
lika död som sommarn. R.i.p!



ja, det är meningen att bilden ska vara upp-och ner. den blir som finare då, höhö.








en till onsdagsfest, 7/7










vinkväll 21/7 med underbara Åhlle och syster



kolla in syrrans megalångasupermodellsben. *visssslar*

Elin 24 år, 22/7







Enyas dop 25/7











Lilla sööööta Enya får avsluta denna extrema bildbomb.
Hoppas ni inte somnade bara ;)

Kommentarer

  • Jennie och Norah säger:

    OMG!Ser ju ut som att benen är 3 meter långa =)

    Jobba lunch(lugnt) idag!

    2010-08-27 | 12:32:47
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Skoigt med kort :) Mkt festligheter ;) Och kalas... PUSS

    2010-08-28 | 09:11:33
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    Men vad skådar mitt högra cellulit-öga?Aa,behöver nog inte skriva vad jag såg på mitt ben!? =)

    2010-08-29 | 21:14:58
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: