Jessica

Ding dong, the psycho's gone

29 augusti

Kategori: Allmänt

Igår var det alltså lördag, vilket betyder ferre.
Hade en rolig föris hos mig, drack 3 tequila, 2 salmiakki shots och 7 öl.
Utgången blev Challange. Riktigt roligt hade jag.
Idag har jag mått bra, trots mitt alkoholintag från igår.
Mami och Papi bjöd på gojävlamat. Porterstek med potatisklyftor, kroketter,
sallad, grekisktbröd och laxrullar. Till dessert hade Ma gjort daimpannacotta.
M-U-M-S. Är typ grymme mätt än, plus att jag har ätit en karamell eller två också.
Imorgon äre måndag och jag är leeeedig. Så jävla nice !!

Men nu blir det film.
Vet dock inte vilken jag ska se, det står mellan Salt och The Bounty Hunter.
Ooooh, sikket I-landsproblem lix.

typ hejdå.

                                          

Kommentarer

  • P säger:

    Inga partypics??? Vilken film blev det? Jag vill ha en recension, tack. Ses på torsdag..//P

    2010-08-30 | 19:35:17

Kommentera inlägget här: