Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 augusti

Kategori: Allmänt

Idag är jag leeeedig. Så nice, så nice.
Ska träffa Elin på cirkus en timme. Vi ska hyra film och laga nå god mat.
Kommer bli så mysigt. Nu ska jag visa vilken utmärkt kock jag är, moha!

Igår jobbade jag till 15.00. Sen kom syster och hämta mig.
Dagen/aftonen/kvällen spenderades hos dom i Hortlax.
Busa med världens underbaraste Norah.
"Moster spriiinga, springa, hoppa. Moster spriiiiinga!"
Om jag säger såhär, måste nog börja motionera lite, då jag
knappt hänger med en 2åring då hon springer.
Blev bjuden på middag, kaffe och muffins.
På kvällen såg vi She´s the man. En film jag kan se om och om igen. Klockers!
En helt underbar dag, med tanke på att jag nästan aldrig träffar dom nuförtiden
då det mest är jobb, sen bor dom ju inte lika nära heller.
Ska dit på fredag igen då vi ska fira lillgumman.

Nu ska jag platta mitt burr, så Elin inte blir allt för rädd.

adjöken.






Man kan inte annat än älska denna underbara unge ! <3



Ser att mina skills i att rita fortfarande sitter alltså.
Eller vad säger ni ?
:)


Kommentarer

  • Elin säger:

    Jag säger då det, lite skills finns det, hehe, eller ja, jag får väl se då köttet är klart min vän :) Vilket myyyyys vi har, men som jag är hungrig nu!! Stek stek stek vettja! =) PUSSS

    2010-08-04 | 17:08:01
    Bloggadress: http://m4rklund.blogspot.com
  • Jonna säger:

    Haha så klart du har kvar skillsen ;) Och vilket mys, både med le sys och elin :) PUSSS

    2010-08-04 | 18:17:21
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Jennie och Norah säger:

    HAHAHAHA!El Donaldo Duckovitch tyck ja synd om!Ser ju för fan ut som Norahs tuttä! =)

    2010-08-04 | 20:53:47
    Bloggadress: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: