Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 augusti

Kategori: Allmänt

I fredags firade vi Norah lite i efterskott.
Hon fick sååå mkt paket, och fikat var helt underbart gott, det var inte lite heller.
Plus att tårtorna var superduper snygga, man våga knappt ta en bit, häh.
Då jag var på kalaset ringer Elin och frågar om jag vill komma förbi och dricka lite vin.
Man kan ju lixom inte säga nej på ett sånt fint erbjudande :)
Så resten av kvällen spenderade jag hos hon på balkongen, med massa surr, rött vin
och en och annan cigg. Hann även förbi Lulle en sväng, som jag inte har träffat
på hur länge som helst, så det var trevligt. Kvällen avslutades på 1906 med lite dans.
Och tillsist, ett flottigt skrov på Biggo. En trevlig kväll med underbara Elin.
Igår var det jobb som stod på schemat. 12-00-24.00.
Ikväll ska jag umågs med Isse, kommer bli så trevligt.

Nu blire mat.
bye.


bilder från kalaset:












jag och elins vinkväll:










Kommentarer


Kommentera inlägget här: