Jessica

Ding dong, the psycho's gone

9 augusti

Kategori: Allmänt

Igår såg vi filmen The Road, kan verkligen rekommendera den.
En väldigt hemsk och rörande film.
Idag har jag varit ledig. Så skönt.
Har gått på Nolia med mami, syster och Norah.
Köpte en ny "nackkudde" och nå typ "dekorationsbubblor", mkt svårt att förklara,
men dom var fräna iaf :)
Nu
är jag hemma, ser TV, tänt lite ljus och dricker te. Har fått ont i halsen och hosta igen.
Bara bita ihop och hoppas att jag inte blir sjuk.

Annars händer detta i veckan:
Imorgon: Jobb 11.30-18. Tvätta och städa efter jobbet.
Onsdag: Jobb 11.30-23.30
Torsdag: Jobb 8-16.30. Sen ?
Fredag: Nolia igen, på dagen. Sen jobb 16-23.30
Lördag: Jobb till 16, sen fest hos mig och utgång.
(äre nån som vill komma så äre bara hojta till!)
Söndag: Förmodligen bara slappa.

Ja, så ser min vecka ut. Snart är det söndag igen.

Lev och må.




Kommentarer


Kommentera inlägget här: