Jessica

Ding dong, the psycho's gone

13 december

Kategori: Allmänt

Hejhopp.
Idag har det vart en underbar dag.
Jobbade till 14.00, sen kom sis och Norah och hämta upp mig.
Har spenderat dagen/kvällen där med lite julklappsgrejs, middag, kaffe/lussebullar/pepparkakor
och en movie - Devil. Måste säga att den var bra, dels för att vi alltid lyckas se dåliga skräckisar,
men denna var sevärd. En scen har verkligen fastnat i min hjärna, en dålig sådan.
Så jag ska lägga mig i soffan nu och sätta igång lite How i met your mother, så jag får lite roligt att titta på :)

Imorrn
har jag sovmorgon. Two thumbs up!

nattinatti.

Ps. Älskar min underbara lilla Norah. Idag titta hon på mig och sa "Jessica, vet du.. jag älskar dig"
Åh vad hjärtat smälter. Världens gulligaste lilla prinsessa.
Ps2. Såg Luciafirandet på TV. Må erkänna att jag blev liiite kär i Darin då han sjöng Oh Holy night.
Satan vilken pipa han har!!


Jag och min syster...

Jag och min Norah...


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Det är så gott med lussebullar. :P Tycker du att det är okej att man även bakar det efter lucia?

    2010-12-16 | 00:29:11
    Bloggadress: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: