Jessica

Ding dong, the psycho's gone

16 december

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en alldeles underbar dag hemma i Langnäääs.
Bakningen gick superbe, man blir som barn på nytt då man får vara hemma, bara ta
det lugnt, lyssna på julmusik och baka. Dock gjorde jag en kraftansträngning idag, skottade snö.
Eh, hej otränade armar ? Flåset funka då finfint iaf. Då har man väl träningsvärk imorrn då.
Mor min bjöd på underbar mat. Laxfilé fylld med en röra (cremé fraice, senap, citron, salt och peppar)
och pasta till. Det blev ett äkta M-M-MMMM moment. Efter maten fika vi fikat vi bakat.
(5 sorter. FY fan, har nog gått upp ett par kilon idag. Måste sluta gottegrisa mig! Säger väl som alla
andra: Nyårslöftet blir att börja träna och sluta äta gotta under veckorna!!)
Nu ikväll har Isse färgat mitt hår. Tur att jag har en sån underbar väl som alltid ställer upp. Guldvärt!
Imorrn jobbar jag 11.30-23.30.
Sen på lördag ska vi på Western farm med jobbet.
Så med andra ord kommer jag nog inte uppdatera nått förn's på söndag.

So long!


Dagens bakning:

Arraksbollar/Myrstackar. 
Fanns inte så mkt strössel hemma, därför dom blev lite "kala".


En typ av chokladkaka/"biskvi"kaka. Mjuk botten, härlig kräm i mitten, blockchoklad på toppen.


Mandelflarn.


Snickers.


Pepparkakor.
Ser ni ett fint namn nånstans ? höhö.

Kommentarer

  • Jonna säger:

    Mmmm, JEssica vad mkt gott du bakat!! :) Jag vill äta nu ;) PUSS

    2010-12-18 | 20:24:13
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com
  • Moa säger:

    Åh fy fan vad gott..! Kommer föräta mig på julfika och julgodis, blir nog mer Lost-Hurley som kommer tillbaka till Hultsfred sen! :)

    2010-12-19 | 03:53:11
    Bloggadress: http://moateresia.blogspot.com

Kommentera inlägget här: