Jessica

Ding dong, the psycho's gone

20 december

Kategori: Allmänt

Aaa egentligen äre ju den tjugoförstadecember nu, men jag skriver som att det är måndag.
En snabb update om mina senaste dagar.
Lördag: Personalfest. Drog på Western Farm. Hade skit kul. Bra musik, dock var maten ingen höjdare.
Var julbord, men inget som riktigt lockade mig. Det vart mkt surr, skratt, dans och "tjurridning", inget som
jag provade, och glad är jag för det! Kom väl hem kring 2 tiden. Somna direkt.
Söndag: Lunch på stan med Isse och Linko. Sen en stadsrunda. Köpte klart julklapparna till syrran.
Hallllleellllujah ! 16.00 befann jag och syrran oss hos Emelie. Det var Mary Kay sminkparty.
Riktigt intressant. Och grymt kul att få sminka sig. Vi blev även fotograferade (före & efter sminkningen)
till hennes portfolio.
Idag: Tog en sovmorgon. Handlade och gjorde lite ärenden på stan. Efter drog jag och Verris till Bettan.
Fika, surr och kortspel. Trevligt värre! For hem, käka och sen vidare till Jonna för mer fika, surr och spel.
Fick ju äntligen träffa Moa som är hemma över jul. Kom hem för cirka 40 minuter sen.
Hela dagen har vart mkt trevlig. Underbart att umgås med vänner. Har nog dom bästa ;)

Sen ser resten av veckan ut som sååå:
Imorgon: Jobb 11-22.30
Onsdag: Jobb 11.30-22.30
Torsdag: Jobb 8-14. Hem till Långnäs. Äta godmat, dricka julcider och spela bingo!
Fredag: Äääääntligen JUUUL!!
Lördag: Juldagen = fest = jag får träffa mina underbara vänner som är hemma.
Söndag: Förmodligen trött ?

Jisses vad långt inlägg. Hoppas ni ides läsa allt.

tjing och godnatt!


bilder från western farm:












Kvällen slutade suddigt, så jag avslutar med en suddig bild på Lollo då na rider på tjuren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: