Jessica

Ding dong, the psycho's gone

29 december

Kategori: Allmänt

Nu tänkte jag skriva lite om min jul. Bättre sent än aldrig.

Julafton: Spenderades i Långnäs hos min morbror och Kerstin.
Började dagen med lite glögg. Sen åt vi goooood mat. Drack lite julcider.
Såg Kalle och hans vänner. Väntade på tomten, som till slut dök upp och delade ut julklappar.
Hade inte önskat mig nå speciellt, men fick super fina julklappar:

- Presentkort på Cau & Co
- Presentkort på IKEA
- Pengar
- 3 st tvålpumpar
- Ljuslyktor
- Handdukar
- Böcker
(The Vampire Diaries)
- Mascara
- Satin bäddset
- Armband
- Hudlotion
- Spel
(Party Alias)
- Godis i massa
- Täckbyxor, skor och jacka
( en tidig julklapp från mor och far)

Blev superduper nöjd med allt. Efter julklapparna var utdelade så blev det massa surr, skratt och sång.
Kvällen avslutades med lite spel, innan det var dags att åka hem.

Juldagen: Började dagen med att sparka en runa runt Långnäs med min moster, Linko och Agnes.
Vädret var på topp. Och det var hur härligt som helst.
Sen hem för lite fix, mat igen hos Kent och Kerstin. Lika gott denna gång om inte godare.
Drog mig mot stan. Fest hos mig och jag fick äntligen träffa Ida och Maria som var hemma från Norge.
Syrran och Isse var även dom med på festen. Blev massa surr och skratt. Testade även Party Alias,
mitt lag vann. Yeeey. Höhö. Utången blev på Challenge. Alldeles för mkt folk ute, man tog sig
knappt nånstans. Träffa en del av mina underbara vänner, förutom det så nej, jag hade inte speciellt roligt ute.
Kvällen avslutades med mat hos mig med syrran och Anna.

Vill tacka min underbara släkt och vänner för en fantastisk jul. Åter igen!

pusshaaaj!

ps. har gjort 2 förinställda inlägg, med bilder från julafton och juldagen.
Så det dyker upp under kvällens gång ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: