Jessica

Ding dong, the psycho's gone

4 december

Kategori: Allmänt

Yå.
Igår
jobb, och satan i gatan vad folk vi hade. Tiden bara ruuuusa förbi. Sånt gillas!
Idag har jag vart en fri liten fågel hela dagen. Har vart på stan med Isse. Köpte en "tunika" på H&M,
självklart svart. (våga köpa en annan färg nån gång?)
Måste bara berätta en grej som jag blev så jävla förbannad på då vi var på H&M.
Det var fetaste kön. Så är det en kärring (ursäkta ordvalet, men hon var det) som går längst fram i en kö
och bara slänger upp sina varor. Jag HATAR folk som tränger sig och inte visar nån jävla respekt.
Hade hon trängt sig framför mig så hade hon fått höra ett och annat. ÅHH, förtfarande irriterad!!
Annars då, ikväll blir det lite festligheter. Jag och Isse ska till syrran och dricka lite bira, surra och spela spel.
Sen blir det utång. Kommer nog bli great tror jag.

trevlig kväll!


Kladdkakemuffins med kinapuffar som jag bakade i Långnäs. MUMS!
Fast det ser mest bara ut som en skithög på bilden, men den var god iaf. Höhö!

Kommentarer

  • P på jobbet! säger:

    Hej! Vi måste ju ha en spelkväll någon gång, har vi inte pratat om det i typ ett halvår eller nåt? Kom ihåg att fråga Isse the hairdresser, om hon kan fixa mitt barr, jag kan alla dagar utom tisdag. Kom för guds skull ihåg att hålla tummarna för mig då. Ha så himla kul i kväll!! //P

    2010-12-04 | 18:29:46
  • Elin säger:

    Nej nej inte bråka vad, bara inse att jag har rätt ;P hehe.. Paranormal efter jul, kommer bli finfint! Längtar.. Och sen längtar jag som få till på onsdag då vi ska träffas! =) Nu ska jag snart iväg på min sista jobbarkväll innan jag åker hem denna sväng.. Oj så skönt! =) Pussilajnen!

    2010-12-05 | 12:41:02
    Bloggadress: http://elinmarklund.se
  • isse säger:

    Jag är fortfarande irriterad på kvinnan (kärringen) som trängde sig när jag tänker på det. Som vi sa: hade önskat hon trängde sig före oss. Då hade hon nog fått höra ett och annat. Tack för i går. Hade riktigt skoj!

    2010-12-05 | 18:29:54
    Bloggadress: http://sara-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här: