Jessica

Ding dong, the psycho's gone

6 december

Kategori: Allmänt

Fy bubblan vad seg och trött jag var imorse då klockan ringde 06.45.
Fortfarande "bakis" från i lördags. Hade hur som haver väldigt roligt då.
Utgång med brudarna sen efterferre hos mig. Bööhh så jobbigt det var igår att vakna upp.
Syrran och Linn sov över. Vi var nog alla lika trötta. Såg lite Sunes Jul och halv sov.
Gick och åt pizza. Då dom for hem såg jag Tomten är far till alla barnen. Just love it.
Dock somna jag efter halva, så jag får ta och se om den.
Annars spenderades kvällen i soffan med massa avsnitt av Jersey Shore.
Idag har jag jobbat 7.30-16. Om cirkus en timme kommer Madde hit.
Vi ska se alla "filmer" vi spela in back in the days, då vi bodde grannar i Långnäs.
Kommer bli så jävla roligt. Och skämmigt. Det roliga är att vi spela in en film som hette
Klassfesten 2010. Det är alltså 10 år sen. helt jävla sjukt vad tiden går!!
Imorrn jobbar jag långpanna. Yey eller nått.

puussss.


Tittade igenom bilderna från i lördags. Och det är endast dessa 4 bilder jag kan bjuda på.
Resten är inte till för allmän beskådning. Höhö!



Kommentarer

  • Maria säger:

    Det var så himlarns trevligt att få säga hej till er innan ni begav er ut. Så himlarns snygga ni var allihopen!

    2010-12-06 | 22:35:07
    Bloggadress: http://mariastenstrom.blogg.se/
  • Jonna säger:

    Så söt du är :)

    2010-12-07 | 16:04:41
    Bloggadress: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: