Jessica

Ding dong, the psycho's gone

8 december

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft en helt underbar dag.
För det första har jag vart ledig, för det andra så är Elin äntligen hemma från Norge, så under dagen
lunchade jag med hon och Anna, sen en svängom på stan. Nu på kvällen har jag haft besök av
brudarna: Elin, Anna, Johanna och Jonna. Så en klockren dag helt enkelt!

Nu blire lite Gossip Girl innan jag stänger de gröna.

GodNatt!


Ps. Har funderat länge på att klippa lugg. Är grymt sugen på att göra nått med håret iaf.
Inte klippa det kort, men en liten förändring. Mitt hår har en tendens att växa som ogräs,
så blir det fult så växer den ju lixom ut direkt. Men vad tycker ni ? Lugg eller inte ?
(den högra bilden är ett par år sen, då körde jag kort hår, men det kommer jag nog inte göra igen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: