Jessica

Ding dong, the psycho's gone

1 februari

Kategori: Allmänt

Måndag idag, första arbetsdagen sen 26 december, det kändes.
Var lite små borta i huvudet till en början, men det blev bättre efter ett tag :)

Annars, lördagen var trevlig. Blev pizza med familjen. Var först hos syrran, sen drog vi vidare
till mig för en liten stänkare innan utgången ;)
Och utgången var som den alltid bruka va, först stå i kö 100 år innan man tar sej in.
Men det var rätt skoj ute faktiskt, träffa många jag it har sett på länge, så det var ju roligt :)
Men igår mådde jag inte bra alltså. Var länge sen jag var så bakis.
Sov typ hela dagen och hade världens huvudvärk. Plus att jag var så himla sugen på godis från Coop,
men jag ides inte gå utanför dörren, så jag fick ligga där i soffan och tycka synd om mig själv :)

Nu ska jag lägga mig och se den sprillans nya säsongen av 24 som börja i USA medans jag var i Thailand.
Det är kärlek på hög nivå ;)

bye!

Kommentarer

  • Anna säger:

    Va? Tog du åt dig? Det var ju inte alls dig jag menade... Höhö ;) Jo, bänka dig det tycker jag verkligen för det är verkligen en grym serie, lite läskig faktiskt men det vägs upp av de snygga facen ;)

    Det är bra med mig, just nu har jag lite träningsvärk i ryggen men det beror på att jag glömmer bort att stretcha just den delen av kroppen, så lite får jag skylla mig själv.. Hahaha... :) Annars är det prima och att det var längesen är kanske inte så konstigt din lilla pepparkaka! ;P Kram.

    2010-02-03 | 10:29:54
    Bloggadress: http://foxygoldfish.blogspot.com

Kommentera inlägget här: