Jessica

Ding dong, the psycho's gone

14 februari

Kategori: Allmänt

Idag är det alltså Alla hjärtans dag. Men hurra för det !
Blir att stanna hemma, äta gott och se film.

Gårdagen var verkligen rolig. Men den kan väl it bli annat då man är med
personer som man tycker om :)

Mår helt okej idag, tack och lov för det.
Hade nog inte så mkt mer på hjärtat.
Trevlig kväll!

byebye.


lite blandade bilder.


jag i poolen i Pattaya. Skulle spela "dött lik flyter i vattnet"



påväg till koh samui.


kajak tur på koh samui.



chrille och jag krigar i vattnet.


läser en bra bok påväg till Krabi


i Krabi, har just käkat på Subway, mums!


jag och min underbara vän.


jag och moa uppe på spelvåningen i MBK.



förra helgen ute på Challenge. Verris och hennes miner, klockers ;)



syrran och jag påväg hem till Långnäs.



sötisen trillade omkull.



vackra Långnäs.



syrran är glaaaad ;)



paps och norah tittar på bilder.



vacker solnedgång.



klänning och tröja, köpt i Luleå.



klocka och halsband, köpt på fritz olsson.



köpte även en väggklocka också, mkt fin.



2 fina t-shirts, köpta i Thailand.



mina fina skor, köpta i Thailandet.



avslutar med en ursnygg bild på mig *harkel* häh.

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: